Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorМіщенко, Тетяна В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2019-03-01T10:33:06Z-
dc.date.available2019-03-01T10:33:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖиденко А. О., Міщенко Т. В. Роль окремих дисциплін природничого циклу у формуванні здоров’язбережувальних компетентностей студентів і школярів у навчальних закладах України.Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С. В. Київ : Алатон, 2018. Вип. 2. Ч. 1. С. 57-60.-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/228-
dc.description.abstractУ статті показано шляхи формування здоров’язбережувальних компетентностей студентів факультету фізичного виховання за допомогою інформації та практичних навичок, які вони отримують під час вивчення окремих дисциплін природничого циклу, та необхідність подальшого використання їх на уроках фізичної культури у школі. Мета дослідження – показати здоров’яформувальні компетенції дисциплін: гігієни, основ здоров’я, психовалеології, основ екології, фізичної реабілітації, спортивної медицини, набуття яких сформує здоров’язбережувальні компетентності майбутніх учителів фізкультури і тренерів. Застосовані методи: порівняльно-логічний аналіз нормативно-правових документів у галузі освіти, методичної літератури, інтернет-ресурсів для визначення стану та можливості вирішення досліджуваної проблеми; систематизація й узагальнення з метою виділення компетентностей, що забезпечать готовність майбутніх фахівців з фізичного виховання до навчання здоров’ю школярів; емпіричні: спостереження, дослідження результатів діяльності викладачів кафедри біологічних основ фізичного виховання, здоров’я і спорту щодо формування загальних та фахових компетенцій дисциплін, які вони викладають. Таким чином, саме студенти факультету фізичного виховання завдяки сформованим у них здоров’язбережувальним компетентностям дисциплінами природничого циклу здатні навчати учнів здоров’ю на уроках фізкультури.-
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні компетентностіen_US
dc.subjectдисципліни природничого циклуen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectнавчання здоров’юen_US
dc.titleРоль окремих дисциплін природничого циклу у формуванні здоров’язбережувальних компетентностей студентів і школярів у навчальних закладах Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.