Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацнєва, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-10T14:33:09Z-
dc.date.available2020-04-10T14:33:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМацнєва О.А. Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Вип. 156. С. 84-87.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2285-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх викладачів англійської мови як непрофільної дисципліни. Ґрунтуючись на положеннях функціонально-діяльнісного підходу до структурування методичної компетентності й на особливостях професійної діяльності викладача іноземної мови як непрофільної дисципліни, виділено й визначено складові його методичної компетентності: рефлексивно-гностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативно-навчальну, організаторську компетентності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectвикладач іноземної мови як непрофільної дисципліниen_US
dc.subjectанглійська мова як непрофільна дисциплінаen_US
dc.titleСтруктура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.