Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацнєва, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-10T14:26:05Z-
dc.date.available2020-04-10T14:26:05Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМацнєва О.А. Результати аналізу сучасних підручників і посібників щодо реалізації у них навчання розуміння англійського мовлення з національними та регіональними типами вимови. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія : педагогічні та історичні науки. 2008. Вип. 73. С. 160-166.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2282-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему навчання майбутніх учителів розуміння усного англійського мовлення з національними та регіональними типами вимови. Наведено результати аналізу сучасних підручників і посібників англійської мови для мовних закладів вищої освіти з точки зору реалізації в них відповідного навчання.en_US
dc.publisherНаукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectнаціональні та регіональні типи вимовиen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectсучасний посібник і підручникen_US
dc.titleРезультати аналізу сучасних підручників і посібників щодо реалізації у них навчання розуміння англійського мовлення з національними та регіональними типами вимовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.