Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацнєва, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-10T13:51:42Z-
dc.date.available2020-04-10T13:51:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМацнєва О.А. Методична компетентність майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни: сучасний стан дослідженості проблеми. Інноваційна педагогіка. 2018. № 6. С. 65-68.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2274-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх викладачів англійської мови як непрофільної дисципліни. Аналізуються сучасні наукові розвідки з проблеми формування професійної й методичної компетентностей викладача та вчителя іноземних мов. Вивчається сучасний стан формування методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни в закладах вищої освіти України. На основі отриманих результатів визначається стан дослідженості порушеної проблеми. Формулюється висновок про актуальність розробки методики формування в студентів магістратури методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectмайбутній викладачen_US
dc.subjectанглійська мова як непрофільна дисциплінаen_US
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectзаклад вищої освіти нелінгвістичного профілюen_US
dc.titleМетодична компетентність майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни: сучасний стан дослідженості проблемиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.