Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMatsnieva, O. A.-
dc.contributor.authorМацнєва, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-10T13:47:12Z-
dc.date.available2020-04-10T13:47:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMatsnieva O. A. Prospective practitioner of EFL as a non-major: constituents and content of the methodological competence. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. 2018. Вип. 29. С. 17-23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2272-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх викладачів англійської мови як непрофільної дисципліни. Пропонується структура та зміст відповідної компетентності.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectметодична компетентністьen_US
dc.subjectструктура та змістen_US
dc.subjectмайбутній викладачen_US
dc.subjectанглійська мова як непрофільна дисциплінаen_US
dc.titleProspective practitioner of EFL as a non-major constituents and content of the methodological competenceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prospective practitioner of EFL as a non-major constituents and content of the methodological competence.pdf330.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.