Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2272
Назва: Prospective practitioner of EFL as a non-major constituents and content of the methodological competence
Автори: Matsnieva, O. A.
Мацнєва, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: методична компетентність
структура та зміст
майбутній викладач
англійська мова як непрофільна дисципліна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Matsnieva O. A. Prospective practitioner of EFL as a non-major: constituents and content of the methodological competence. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. 2018. Вип. 29. С. 17-23.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх викладачів англійської мови як непрофільної дисципліни. Пропонується структура та зміст відповідної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2272
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prospective practitioner of EFL as a non-major constituents and content of the methodological competence.pdf330.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.