Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2251
Назва: | Методичні засади формування академічної компетентності майбутнього вчителя фахової підготовки |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
Ключові слова: | академічна компетентність фахова підготовка заклади вищої освіти соціалізація |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Ребенок В. М. Методичні засади формування академічної компетентності майбутнього вчителя фахової підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 279-282. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано методичні аспекти формування академічної компетентності майбутніх вчителів фахової підготовки в закладах вищої освіти. Доведено, що студент засвоює, приймає соціальні норми й ціннісні орієнтації завдяки яким він здатний відтворювати вже відомі способи діяльності в нестандартній ситуації, адаптуючи до них раніше сформовані алгоритми. Дослідженням встановлено, що академічна компетентність як складне особистісне утворення охоплює комплекси практичних умінь, навичок, які забезпечують успішність, інтелектуальні здібності, особистісні властивості та якості, готовність до навчальної діяльності, зорієнтованість на досягнення високих результатів. Компетентність для студента є остаточною метою вищої освіти, яка повністю буде реалізована за умов практичної підготовки в умовах виробництва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2251 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні засади формування академічної компетентності майбутнього вчителя фахової підготовки.pdf | 334.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.