Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-10T12:50:58Z-
dc.date.available2020-04-10T12:50:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Методичні засади формування академічної компетентності майбутнього вчителя фахової підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 279-282.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2251-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методичні аспекти формування академічної компетентності майбутніх вчителів фахової підготовки в закладах вищої освіти. Доведено, що студент засвоює, приймає соціальні норми й ціннісні орієнтації завдяки яким він здатний відтворювати вже відомі способи діяльності в нестандартній ситуації, адаптуючи до них раніше сформовані алгоритми. Дослідженням встановлено, що академічна компетентність як складне особистісне утворення охоплює комплекси практичних умінь, навичок, які забезпечують успішність, інтелектуальні здібності, особистісні властивості та якості, готовність до навчальної діяльності, зорієнтованість на досягнення високих результатів. Компетентність для студента є остаточною метою вищої освіти, яка повністю буде реалізована за умов практичної підготовки в умовах виробництва.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectакадемічна компетентністьen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.titleМетодичні засади формування академічної компетентності майбутнього вчителя фахової підготовкиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.