Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2250
Назва: | Особливості застосування інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у навчальному процесі освітнього навчального закладу |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
Ключові слова: | професійна підготовка комп’ютеризація телекомунікації інформаційні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Ребенок В. М. Особливості застосування інформаційних технологій викладачами професійної підготовки у навчальному процесі освітнього навчального закладу. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2018. Вип. 139. С. 199-207. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості застосування інформаційних технологій викладачами професійної підготовки, які забезпечують передачу знань і доступ до різноманітної навчальної інформації інтенсивніше та ефективніше, ніж за традиційного навчання. Використання електронних засобів навчання в галузі освіти дозволяє підвищити ефективність та якість засвоєння навчального матеріалу й відкриває великі можливості для вдосконалення навчального процесу в закладах вищої освіти. Доведено, що процес інформатизації суспільства є домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва, де на перший план виходять збір, накопичення, створення, обробка, зберігання та передача інформації сучасними комп'ютерними і комунікаційними засобами. У результаті студенти, які працюють у такому середовищі, одержують потужну методичну підтримку. Вони набувають необхідних знань, умінь, навичок під час використання обчислювальної техніки для розв’язання цілком конкретних завдань. Дослідженням встановлено, що впровадження комп'ютерної техніки в навчальний процес значно спрощуються такі значні за обсягом роботи організаційного характеру, як розробка і коригування навчальних планів, повсякденна і достовірна інформація про контингент студентів, використання навчальних кабінетів і лабораторій, наявність підручників і навчальних посібників. Доведено, що інформатизація навчального процесу значною мірою сприяє розв’язанню проблем гуманізації, оскільки з являються можливості значної інтенсифікації спілкування, врахування індивідуальних нахилів і здібностей, розкриття творчого потенціалу викладачів і студентів, диференціації навчання відповідно до особливостей студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2250 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.