Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-10T12:29:53Z-
dc.date.available2020-04-10T12:29:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки у процесі використання інформаційних технологій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2017. Вип. 144. С. 216-219.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2247-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки та використання інформаційних технологій, які дають перспективу для реалізації різноманітних цілей навчання технічних і педагогічних програмних засобів. Визначено, що активна комп’ютеризація вищого навчального закладу відкриває великі можливості розвитку педагогічної освіти для майбутніх учителів професійної підготовки. Інформаційні технології підвищуючи активність фахівців, ведуть до перебудови навчального процесу в бік самостійних форм навчання. Самоосвітні навички створюють умови для постійного поповнення знань, допомагають найбільш швидко орієнтуватися і впроваджувати у практику ВНЗ передові наукові досягнення.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectкомп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleАктивізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів професійної підготовки у процесі використання інформаційних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.