Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T19:33:15Z-
dc.date.available2020-04-09T19:33:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у навчальному процесі ВНЗ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2017. Вип. 8. С. 90-94. Серія 13: Педагогічні науки: Проблеми трудової та професійної підготовкиen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2246-
dc.description.abstractУ статті розкрито процес застосування інформаційно-комунікаційних технологій,що забезпечує передачу знань і доступ до різноманітної навчальної інформації нарівні, а іноді й інтенсивніше та ефективніше, ніж за традиційного навчання. Використання комп’ютера в навчанні призводить до підвищення його результативності, максимально нейтралізуючи негативні впливи. Це в свою чергу вимагає ґрунтовних психолого-педагогічних досліджень усіх проблем, що пов’язані з комп’ютеризацією навчально-виховного процесу. Доведено, що інформаційно-комунікативні технології дозволяють будувати процес навчання таким чином, що: у зміст навчання включається вивчення стратегій розв’язування завдань, в тому числі творчих; забезпечується аналіз і засвоєння студентом своєї власної діяльності; зміст професійного навчання будується з урахуванням реальних виробничих процесів. У результаті студенти, які працюють у такому середовищі, одержують потужну методичну підтримку. Вони набувають необхідних знань, умінь, навичок під час використання обчислювальної техніки для розв’язання цілком конкретних завдань. Опановуючи роботу з новими програмними продуктами, студенти розвивають навички самоосвіти.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомп’ютеризаціяen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectінформатизаціяen_US
dc.subjectтелекомунікаціїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleОсобливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у навчальному процесі ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.