Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2245
Назва: Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями в процесі професійного навчання
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: інформаційні технології
професійна підготовка
інтелектуальна активність
професійне навчання
мультимедіа
комп'ютеризація
Дата публікації: 2017
Видавництво: Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями в процесі професійного навчання. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2017. Вип. 15. С. 200-208.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями професійної підготовки, які надають їм великий резерв технічної й технологічної підтримки, що вивільняє значну частину його часу саме для живого спілкування із студентами. Встановлено, що автоматизовані навчальні системи, побудовані на основі гіпертекстової технології, забезпечують кращу здатність до навчання не тільки завдяки наочності інформації, але дозволяють провести діагностику студента, а потім автоматично вибрати один з можливих рівнів вивчення однієї і тієї ж теми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2245
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.