Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T19:22:58Z-
dc.date.available2020-04-09T19:22:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Використання технічних засобів навчання учнями ПТНЗ на заняттях з кулінарії. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2016. Вип. 140. С. 323-327.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2244-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано технічні засоби навчання до яких належать технічні пристрої та дидактичні засоби. Визначено психологічний механізм формування чуттєвого досвіду учнів, який сприяє на відчуття дійсності, тобто сприйняття, уваги та відтворення. Встановлено, що наочність широко використовується у навчально-виховному процесі, а саме при засвоєнні знань учнями. Аналіз літературних джерел доводить, що для ефективного використання технічних засобів навчання на заняттях харчової галузі у процесі засвоєння знань велику роль грає не тільки відбір наочних засобів у відповідності до рівня знань, а й організація їх сприйняття. У процесі дослідження встановлено, що за допомогою анімації будь-який руховий цикл переміщення об’єкта в просторі можна демонструвати учням, як безупинний динамічний процес.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехнічні засоби навчанняen_US
dc.subjectтехнологічний процесen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectхарчова галузьen_US
dc.titleВикористання технічних засобів навчання учнями ПТНЗ на заняттях з кулінаріїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.