Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2243
Назва: Створення інноваційно-освітнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх учителів
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: інноваційне середовище
професійна підготовка
результативність
педагогічна інноватика
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Створення інноваційно-освітнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх учителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2016. Вип. 140. С. 176-179.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані відмінності між поняттями "освітнє середовище навчального закладу" та "освітнє інноваційне середовище". Визначено основні складові інноваційного середовища та розкрито структуру взаємопов’язаних компонентів. Обґрунтовано принципи застосування інноваційних технологій в професійній підготовці майбутніх учителів. Дослідженням встановлено, що використання інформаційного середовища у вищій школі, є забезпечення індивідуалізації навчання та швидкий пошук навчальної інформації, здійснення динамічного й систематичного контролю за допомогою комп’ютерного тестування. Доведено, що інноваційні процеси виступають засобом, який формує якісний потенціал майбутніх учителів, як необхідний атрибут їх професійної компетентності в умовах інноваційності освітнього пошуку, забезпечення оновлення змісту освіти та створення і вдосконалення умов для розвитку й саморозвитку. Визначено основні педагогічні умови та показники ефективності освітнього інноваційного середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2243
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.