Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2242
Назва: | Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
Ключові слова: | особистісно-орієнтований підхід професійна підготовка самореалізація результативність |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Ребенок В. М. Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2016. Вип. 137. С. 151-154. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається особистісно-орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя, яка забезпечує подолання його часткової затребуваності у просторі єдиних освітніх стандартів і ринкової конкуренції розвитком цілісної особистості в умовах освіти, спрямованої на духовність і культуру молоді. Доведено, що наукові знання у професійній діяльності майбутніх учителів мають загальний характер, частково проявляються в конкретних професійно-педагогічних діях і тому мають відносно самостійну форму існування. Дослідженням встановлено, що особистісно-орієнтована педагогічна діяльність передбачає адаптацію загальної технологічної схеми до умов конкретної освітньої ситуації шляхом авторської персоналізації вихідного технологічного алгоритму, індивідуалізації стилю власної педагогічної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2242 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів.pdf | 261,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.