Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2242
Назва: Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: особистісно-орієнтований підхід
професійна підготовка
самореалізація
результативність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2016. Вип. 137. С. 151-154.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається особистісно-орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя, яка забезпечує подолання його часткової затребуваності у просторі єдиних освітніх стандартів і ринкової конкуренції розвитком цілісної особистості в умовах освіти, спрямованої на духовність і культуру молоді. Доведено, що наукові знання у професійній діяльності майбутніх учителів мають загальний характер, частково проявляються в конкретних професійно-педагогічних діях і тому мають відносно самостійну форму існування. Дослідженням встановлено, що особистісно-орієнтована педагогічна діяльність передбачає адаптацію загальної технологічної схеми до умов конкретної освітньої ситуації шляхом авторської персоналізації вихідного технологічного алгоритму, індивідуалізації стилю власної педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2242
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.