Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2239
Назва: Формування готовності майбутніх учителів професійної підготовки до ефективного застосування засобів навчання
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: професійна підготовка студентів
педагогічна діяльність
індивідуалізація
компетентність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Формування готовності майбутніх учителів професійної підготовки до ефективного застосування засобів навчання. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2015. Вип. 125. С. 231-234.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес формування професійної готовності майбутнього учителя до навчально-виховної діяльності. Дослідженням встановлено, що уміння визначати мету та реалізовувати поставленні завдання у навчанні та вихованні дозволяє розкрити сукупність відносин між змістом і формою, між вузькою метою і загальною, між метою, мотивом, засобом і результатом діяльності студента у навчанні. До складу основних властивостей і характеристик, які визначають готовність до педагогічної діяльності, повинні входити: спрямування особистості, суспільна активність, принциповість, педагогічний професіоналізм, організаторські, комунікативні, перцептивно-гностичні, експресивні якості. Ядром професійної готовності майбутнього учителя є загально-педагогічна підготовка, яка покликана. при першому наближенні моделювати і реалізовувати методологію, теорію, методику ній практику навчання і виховання майбутнього учителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2239
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.