Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2238
Назва: Методологія технічного знання майбутніх учителів професійної підготовки на заняттях зі спеціальних дисциплін
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: технічні знання
філософія науки
технічне мислення
технічна творчість
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Методологія технічного знання майбутніх учителів професійної підготовки на заняттях зі спеціальних дисциплін. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2015. Вип. 124. С. 213-216.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методологічні особливості технічних наук та способи організації побудови теоретичної й практичної діяльності, а також філософія науки і техніки, яка становить світоглядну й логіко-методологїчну проблематику сучасного природознавства, технічного знання. Володіння методологічних особливостей технічних наук дозволяє обґрунтовано фокусувати увагу майбутніх учителів на сутнісних питаннях у процесі занять зі спеціальних дисциплін. Дослідженням встановлено, що змістовні особливості технічного знання насамперед розкривають зв’язок структурних функціональних і природних характеристик об'єкта. Тому самостійний статус технічних наук в логіко-гносеологічному аспекті визначається наявністю специфічного об'єкта дослідження - предмета структур фізичної практики і предмета дослідження - взаємозв’язку естетичних, функціональних й конструктивних параметрів технічних пристроїв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2238
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.