Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2218
Назва: | Вплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиці |
Автори: | Лисенко, Людмила Леонідівна Давиденко, С. Г. Олефіренко, Катерина |
Ключові слова: | формування постави уроки хореографічного спрямування дошкільний вік |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Лисенко Л. Л., Давиденко С. Г., Олефіренко К. Вплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиці. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (Серія: педагогічні науки). Чернігів : ЧДПУ, 2006. Вип. 35. С. 150 - 153. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема пошуку оптимальних шляхів формування постави у дітей дошкільного віку. Методика застосування хореографічних комплексів полягає в систематичному введенні в суворо-регламентованій формі хореографічних комплексів в заняття з фізичної культури дітей дошкільного віку. Головним є цілеспрямований вибір характеру засобів для формування постави. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2218 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиці.pdf | 4.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.