Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.contributor.authorДавиденко, С. Г.-
dc.contributor.authorОлефіренко, Катерина-
dc.date.accessioned2020-04-09T16:23:27Z-
dc.date.available2020-04-09T16:23:27Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л., Давиденко С. Г., Олефіренко К. Вплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиці. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (Серія: педагогічні науки). Чернігів : ЧДПУ, 2006. Вип. 35. С. 150 - 153.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2218-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема пошуку оптимальних шляхів формування постави у дітей дошкільного віку. Методика застосування хореографічних комплексів полягає в систематичному введенні в суворо-регламентованій формі хореографічних комплексів в заняття з фізичної культури дітей дошкільного віку. Головним є цілеспрямований вибір характеру засобів для формування постави.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectформування поставиen_US
dc.subjectуроки хореографічного спрямуванняen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.titleВплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.