Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2218
Назва: Вплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиці
Автори: Лисенко, Людмила Леонідівна
Давиденко, С. Г.
Олефіренко, Катерина
Ключові слова: формування постави
уроки хореографічного спрямування
дошкільний вік
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Лисенко Л. Л., Давиденко С. Г., Олефіренко К. Вплив уроків хореографічного спрямування на формування постави у дітей дошкільного віку гімнастиці. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (Серія: педагогічні науки). Чернігів : ЧДПУ, 2006. Вип. 35. С. 150 - 153.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема пошуку оптимальних шляхів формування постави у дітей дошкільного віку. Методика застосування хореографічних комплексів полягає в систематичному введенні в суворо-регламентованій формі хореографічних комплексів в заняття з фізичної культури дітей дошкільного віку. Головним є цілеспрямований вибір характеру засобів для формування постави.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2218
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.