Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотоцька, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorКарпенко, Юрій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:35:33Z-
dc.date.available2020-04-09T14:35:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПотоцька С.О., Карпенко Ю.О. Екскурсійна діяльність на територіях і об’єктах природно-заповідного фонду в межах міського середовища, її навчально-освітнє, науково-дослідницьке і виховне значення. Мат-ли Міжнародної науково-практичної конф., присвяченої 10-річчю створення НПП "Голосіївський", (Київ, 7-8 вересня 2017 р.). Харків : Діса Плюс, 2017. С. 291–299.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2198-
dc.description.abstractЕкскурсії на територіях природно–заповідного фонду можуть досить ефективно бути використані в шкільному курсі біології під час вивчення розділу «Рослини» і можуть бути ефективними під час організації позаурочної роботи, а саме гуртків юних ботаніків, юних дендрологів, юних фенологів та ряду інших. Всі види діяльності на екологічній стежці у школярів прищеплюють любов до природи, рідного краю, виховують культуру поведінки в природі, формують практичні вміння і навички природоохоронної діяльності, формують екологічну культуру.en_US
dc.subjectекскурсіїen_US
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиen_US
dc.subjectрозділ «Рослини»en_US
dc.subjectшкільний курс біологіїen_US
dc.titleЕкскурсійна діяльність на територіях і об’єктах природно-заповідного фонду в межах міського середовища, її навчально-освітнє, науково-дослідницьке і виховне значенняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.