Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191| Назва: | Театралізація як пріоритетна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів до ігродизайну з молодшими школярами |
| Автори: | Жлудько, Віра Миколаївна |
| Ключові слова: | початкова дизайн-освіта театралізований ігродизайн інтердисциплінарний підхід |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка |
| Бібліографічний опис: | Жлудько В. М. Театралізація як пріоритетна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів до ігродизайну з молодшими школярами / Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Вип. 147. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2016. – С. 156-159. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної теорії і методики професійної освіти – використанню театралізації як пріоритетної педагогічної умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до навчання ігрового дизайну молодших школярів. Автор розглядає особливості методики навчання театралізованого ігродизайну в процесі викладання дисциплін художнього і технологічного циклів у педагогічних ВНЗ. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Театралізація як пріоритетна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів до ігродизайну з молодшими школярами.pdf | 794,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.