Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T13:07:29Z-
dc.date.available2020-04-09T13:07:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час професійної підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. Педагогічний альманах : зб. наук. пр. Херсон, 2014. Вип. 24. С. 184-189.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2181-
dc.description.abstractУ статті розглядаються вимоги, що ставляться до інформаційно-комунікаційних технологій під час професійної підготовки майбутніх учителів вищої школи в навчальному процесі, та шляхи, які забезпечують формування соціальної та пізнавальної активності студентів в умовах широкого використання ІКТ. Дослідженням установлено, що непродумане застосування комп'ютерних технологій у навчальному процесі не поліпшує, а погіршує якість засвоєння знань. Тому майбутній учитель у підготовці до проведення заняття за допомогою комп'ютерних технологій повинен уміти планувати та передбачати результати навчання, моделювати ситуації.en_US
dc.publisherПедагогічний альманах : зб. наук. пр.en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінформаційні технології навчанняen_US
dc.subjectзасоби комунікаціїen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка учителівen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectпізнавальна й інтелектуальна активність студентівen_US
dc.subjectтелекомунікаційні технологіїen_US
dc.titleОсобливості використання інформаційно-комунікаційних технологій під час професійної підготовки майбутніх учителів у ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.