Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T13:04:56Z-
dc.date.available2020-04-09T13:04:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Сутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2014. Вип. 45. С. 253-258.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2179-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз психолого-педагогічних підходів до цілісного з’ясування змісту, структури та взаємодії особистісних якостей студентів щодо професійної діяльності, а також визначено напрямки організації особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів вищих навчальних закладів. Розкрито основні структурні компоненти особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх педагогів.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки: Реалії та перспективи;5-
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectрезультативністьen_US
dc.titleСутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.