Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2179
Назва: Сутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ
Автори: Ребенок, Вадим Михайлович
Ключові слова: особистісно-орієнтований підхід
професійна підготовка
самореалізація
результативність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Ребенок В. М. Сутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2014. Вип. 45. С. 253-258.
Серія/номер: Педагогічні науки: Реалії та перспективи;5
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних підходів до цілісного з’ясування змісту, структури та взаємодії особистісних якостей студентів щодо професійної діяльності, а також визначено напрямки організації особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів вищих навчальних закладів. Розкрито основні структурні компоненти особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2179
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.