Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2179
Назва: | Сутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ |
Автори: | Ребенок, Вадим Михайлович |
Ключові слова: | особистісно-орієнтований підхід професійна підготовка самореалізація результативність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Ребенок В. М. Сутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2014. Вип. 45. С. 253-258. |
Серія/номер: | Педагогічні науки: Реалії та перспективи;5 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних підходів до цілісного з’ясування змісту, структури та взаємодії особистісних якостей студентів щодо професійної діяльності, а також визначено напрямки організації особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх вчителів вищих навчальних закладів. Розкрито основні структурні компоненти особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх педагогів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2179 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сутність особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів ВНЗ.pdf | 322.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.