Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2174
Назва: Теоретичні основи педагогічної дизайн-освіти
Автори: Жлудько, Віра Миколаївна
Ключові слова: дизайн-освіта
дизайн-діяльність
ігродизайн
аксіосфера
Дата публікації: 2013
Видавництво: Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал
Бібліографічний опис: Жлудько В. М. Теоретичні основи педагогічної дизайн-освіти. / Жлудько В. М. // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України / Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України . – Львів, 2013. – №3 – С. 124-131.
Короткий огляд (реферат): Стаття знайомить з ціннісним аспектом дизайн-діяльності, з деякими експериментальними творчими завданнями та авторськими інноваційними техніками з ігродизайну для майбутніх фахівців початкової школи. Розкривається сутність та зміст дизайну як виду проектної діяльності, з’ясовується роль дизайн-освіти для професійної підготовки вчителя початкових класів. Теоретично обґрунтована модель ціннісних орієнтацій учителя на дизайн-діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2174
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичні основи педагогічної дизайн-освіти.pdf489.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.