Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2133
Назва: | До проблеми формування інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи |
Автори: | Плуток, Олена Вікторівна Тишевський, Д. О. |
Ключові слова: | освітній процес інформаційна культура фахівця інформаційна компетентність компетентність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Плуток О. В., Тишевський Д. О. До проблеми формування інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 153. С. 102-105. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу наукових підходів щодо визначення сутності поняття "компетентність", "компетенція", "інформаційна компетентність", обґрунтовуються сутнісні характеристики інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи як складової його інформаційної культури, що надає йому здатності орієнтуватися в сучасному інформаційному процесі, опрацьовувати інформаційні дані, використовувати різні інформаційні ресурси та сучасні інформаційні технології. На основі аналізу наукових праць з означеної проблеми виявлено, що інформаційна компетентність має складну багатоаспектну і багаторівневу структуру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2133 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми формування інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи.pdf | 320.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.