Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлуток, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorТишевський, Д. О.-
dc.date.accessioned2020-04-08T17:42:33Z-
dc.date.available2020-04-08T17:42:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПлуток О. В., Тишевський Д. О. До проблеми формування інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 153. С. 102-105.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2133-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових підходів щодо визначення сутності поняття "компетентність", "компетенція", "інформаційна компетентність", обґрунтовуються сутнісні характеристики інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправи як складової його інформаційної культури, що надає йому здатності орієнтуватися в сучасному інформаційному процесі, опрацьовувати інформаційні дані, використовувати різні інформаційні ресурси та сучасні інформаційні технології. На основі аналізу наукових праць з означеної проблеми виявлено, що інформаційна компетентність має складну багатоаспектну і багаторівневу структуру.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінформаційна культура фахівцяen_US
dc.subjectінформаційна компетентністьen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.titleДо проблеми формування інформаційної компетентності майбутнього викладача автосправиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.