Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2130
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терентьєва, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-08T17:20:21Z | - |
dc.date.available | 2020-04-08T17:20:21Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Терентьєва Н.О. Здоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти і життя. Вісник Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 1(157). С. 215-221. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2130 | - |
dc.description.abstract | У статті популяризовано ідеї здоров’язбереження в контексті європейських пріоритетів, представлено основні фактори впливу на здоров’я людей в цілому, і школярів, зокрема. Україна належить до країн Європейського регіону із незадовільними показниками здоров’я, низькими показниками середньої очікуваної тривалості життя. Наголошено, що виховання громадської свідомості у ставленні до здоров’я є не лише особистим питанням, а й надбання суспільства, і поступово стає завданням системи освіти. Здоров’я молоді, її фізичний і психологічний розвиток, соціально-психологічна адаптація визначаються умовами життя і, значною мірою, умовами життя в освітньому середовищі. Навчання здоров’язбереженню є складовою мультитехнологічної інтеграційної освіти, центром якої є науковий світогляд, практична діяльність і поведінка, що сприяє збереженню та зміцненню здоров’я людини. Актуалізовано питання впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес з метою збереження здоров’я дітей і молоді, працездатного дорослого населення; усвідомлення педагогічними, науково-педагогічними працівниками відповідальності за збереження власного здоров’я як суспільної цінності та здоров’я дітей і молоді як перспективи суспільно-економічного розвитку країни. | en_US |
dc.publisher | Вісник НУЧК | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | здоров’я | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальний освітній простір | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальні технології | en_US |
dc.subject | інтеграційна освіта | en_US |
dc.title | Здоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти і життя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Здоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти і життя.pdf | 512.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.