Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-08T17:20:21Z-
dc.date.available2020-04-08T17:20:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТерентьєва Н.О. Здоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти і життя. Вісник Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 1(157). С. 215-221.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2130-
dc.description.abstractУ статті популяризовано ідеї здоров’язбереження в контексті європейських пріоритетів, представлено основні фактори впливу на здоров’я людей в цілому, і школярів, зокрема. Україна належить до країн Європейського регіону із незадовільними показниками здоров’я, низькими показниками середньої очікуваної тривалості життя. Наголошено, що виховання громадської свідомості у ставленні до здоров’я є не лише особистим питанням, а й надбання суспільства, і поступово стає завданням системи освіти. Здоров’я молоді, її фізичний і психологічний розвиток, соціально-психологічна адаптація визначаються умовами життя і, значною мірою, умовами життя в освітньому середовищі. Навчання здоров’язбереженню є складовою мультитехнологічної інтеграційної освіти, центром якої є науковий світогляд, практична діяльність і поведінка, що сприяє збереженню та зміцненню здоров’я людини. Актуалізовано питання впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес з метою збереження здоров’я дітей і молоді, працездатного дорослого населення; усвідомлення педагогічними, науково-педагогічними працівниками відповідальності за збереження власного здоров’я як суспільної цінності та здоров’я дітей і молоді як перспективи суспільно-економічного розвитку країни.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectздоров’язбережувальний освітній простірen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїen_US
dc.subjectінтеграційна освітаen_US
dc.titleЗдоров’язбережувальний простір як інтегральна передумова якості освіти і життяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.