Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-08T16:55:37Z-
dc.date.available2020-04-08T16:55:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТерентьєва Н.О. Тенденції розвитку закладів вищої освіти щодо підготовки фахівців: багатовимірність і прогностичність. Педагогічний альманах. 2019, Вип. 43. С. 117-123.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124-
dc.description.abstractСтаття розкриває окремі питання адаптації підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти до потреб сучасності і майбутнього, зокрема із визначенням векторних напрямів такої підготовки в контексті тенденцій розвитку вищої освіти та основних вимог до професійної діяльності фахівців. Окреслено основні позиції Людського розвитку та Цілі сталого розвитку із зазначенням завдань до кожної цілі. Зазначено, що Концепцією Людського розвитку окреслено способи оптимізації зв’язку між економічним зростанням і людським розвитком. Відповідно, в Україні нагальним питанням є необхідність сформувати нові стандарти життя, таку модель поведінки і добробуту, яка б давала можливості користуватися всіма благами цивілізації, бережливо ставитися до природи та її ресурсів, виховувати здорову, освічену і духовно багату людину. Акцентовано увагу на трьох прогностичних тенденціях (соціальної відповідальності, інституціоналізації та консолідації), які сприятимуть адаптації освітньо-професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти до реалізації завдань ЦСР. Наголошено, що відповідно до оновлених ЦСР та національних завдань постає перед освітньою сферою постає багатовекторна потреба коригування спеціальностей та спеціалізацій, оновлення стандартів та очікуваних результатів від освітньо-професійної підготовки майбутніх фахівців для потреб господарства країни, оновлення системи перепідготовки працюючих фахівців, особливо тих, які мають забезпечити осучаснення підготовки майбутніх фахівців у закладах освіти. А закладам вищої освіти доцільно врахувати значущість та реальні можливості прогностичних тенденцій.en_US
dc.publisherПедагогічний альманахen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectосвітньо-професійна підготовка фахівцівen_US
dc.subjectЛюдський розвитокen_US
dc.subjectЦілі Сталого Розвитку (ЦСР)en_US
dc.titleТенденції розвитку закладів вищої освіти щодо підготовки фахівців: багатовимірність і прогностичністьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.