Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T15:58:21Z-
dc.date.available2020-04-08T15:58:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Проблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи» (Ріпки, 15-16 лютого 2019 р. ). – С. 232–237.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2120-
dc.description.abstractНа часі реалізація ключової освітянської реформи – проекту «Нова українська школа». Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатися, і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у житті. Виховання громадян нової генерації передбачає інтегрування гендерного компоненту в освітній простір. «Гендерна демократія можлива за умови виховання дівчаток і хлопчиків на засадах егалітарності, що передбачає особистісно орієнтований підхід, орієнтацію на партнерство в між статевій взаємодії «співдружність різних, проте рівних»en_US
dc.publisherМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи»en_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectгендерне виховнняen_US
dc.subjectСофія Русоваen_US
dc.subjectгендерна освітаen_US
dc.titleПроблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русовоїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.