Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2120
Назва: Проблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової
Автори: Юда, Лариса Анатоліївна
Ключові слова: гендер
гендерне виховння
Софія Русова
гендерна освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи»
Бібліографічний опис: Юда Л. А. Проблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи» (Ріпки, 15-16 лютого 2019 р. ). – С. 232–237.
Короткий огляд (реферат): На часі реалізація ключової освітянської реформи – проекту «Нова українська школа». Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатися, і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у житті. Виховання громадян нової генерації передбачає інтегрування гендерного компоненту в освітній простір. «Гендерна демократія можлива за умови виховання дівчаток і хлопчиків на засадах егалітарності, що передбачає особистісно орієнтований підхід, орієнтацію на партнерство в між статевій взаємодії «співдружність різних, проте рівних»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2120
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.