Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T15:44:30Z-
dc.date.available2020-04-08T15:44:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Формування гендерної свідомості студентів засобами етнопедагогіки // Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвитку. / Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (11 травня 2018 року, м. Запоріжжя). - Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2018. - С.133–134.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2118-
dc.description.abstractБільшість сучасних молодих людей досить поверхово ставляться до розуміння власного соціально-рольового статусу. Свідоме сприйняття ґендеру починається, коли вони стають на самостійний шлях, працевлаштовуються, намагаються себе соціально захистити і відстояти свої права. І вже тоді, запізно, але приходить розуміння, що саме у закладі вищої освіти, під час вивчення окремих дисциплін, у студентському середовищі можна було знайти відповіді на актуальні питання свого соціального становлення. Необхідність розуміння ролі окремих навчальних дисциплін у формуванні гендерної свідомості і зумовила обрання теми даного дослідження.en_US
dc.publisherМатеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участюen_US
dc.subjectсвідомістьen_US
dc.subjectгендерна свідомістьen_US
dc.subjectфамілістикаen_US
dc.subjectґендерна свідомість студентівen_US
dc.titleФормування гендерної свідомості студентів засобами етнопедагогікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.