Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T15:36:42Z-
dc.date.available2020-04-08T15:36:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗ // Матеріали науково-практичної конференції «П'яті Фльорівські читання». – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, 2017. – С. 91–94.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2117-
dc.description.abstractАктуальність долучення гендерної проблематики до процесу підготовки фахівців з історії та українознавства пов'язана з новітніми тенденціями розвитку гуманітарної освіти в Україні, а саме: варіативністю, відкритістю до суспільства, якісно новим доступом обох статей до різних сфер суспільного життя, що в майбутньому визначатиме гідні умови життєдіяльності жінок та чоловіків. Стратегією впровадження гендерних аспектів у процес гуманітарної освіти є гендерний підхід. Саме він дозволяє уявити гендерне бачення проблем у всіх вимірах. Гендерний підхід декларує рівні можливості і ставлення до чоловіків і жінок і сприяє розбудові гендерно-чутливого суспільства.en_US
dc.publisherМатеріали науково-практичної конференції «П'яті Фльорівські читання».en_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectгендерний підхід у педагогіціen_US
dc.subjectукраїнознавствоen_US
dc.subjectВНЗen_US
dc.titleПроблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.