Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2117
Назва: Проблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗ
Автори: Юда, Лариса Анатоліївна
Ключові слова: гендер
гендерний підхід у педагогіці
українознавство
ВНЗ
Дата публікації: 2017
Видавництво: Матеріали науково-практичної конференції «П'яті Фльорівські читання».
Бібліографічний опис: Юда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗ // Матеріали науково-практичної конференції «П'яті Фльорівські читання». – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, 2017. – С. 91–94.
Короткий огляд (реферат): Актуальність долучення гендерної проблематики до процесу підготовки фахівців з історії та українознавства пов'язана з новітніми тенденціями розвитку гуманітарної освіти в Україні, а саме: варіативністю, відкритістю до суспільства, якісно новим доступом обох статей до різних сфер суспільного життя, що в майбутньому визначатиме гідні умови життєдіяльності жінок та чоловіків. Стратегією впровадження гендерних аспектів у процес гуманітарної освіти є гендерний підхід. Саме він дозволяє уявити гендерне бачення проблем у всіх вимірах. Гендерний підхід декларує рівні можливості і ставлення до чоловіків і жінок і сприяє розбудові гендерно-чутливого суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2117
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.