Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2114
Назва: Чому вчителю необхідна гендерна компетентність
Автори: Юда, Лариса Анатоліївна
Ключові слова: педагогічна освіта
гендер
гендерна компетентність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів
Бібліографічний опис: Юда Л. А. Чому вчителю необхідна гендерна компетентність // Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів, 2017. – № 6 (138). – С.12–15.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про необхідність упровадження тендерного компонента в систему післядипломної педагогічної освіти. Автор матеріалу аналізує проблеми впровадження та обґрунтовує умови інтеграції тендерних підходів у систему післядипломної освіти й виокремлює складові формування тендерної компетентності та тендерної чутливості педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2114
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чому вчителю необхідна гендерна компетентність.pdf115.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.