Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юда, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-08T14:54:58Z | - |
dc.date.available | 2020-04-08T14:54:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Юда Л. А. Гендерне виховання в сучасній школі: що, як і навіщо // Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів, 2017. – № 6 (138). – С.6–9. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2113 | - |
dc.description.abstract | Чому гендерне виховання учнів є нині надзвичайно важливим у навчальному просторі? Які тендерні стереотипи існують у школі та які засоби, прийоми й методи виховання допоможуть педагогу подолати дискримінацію в тендерному питанні й реалізувати процес гендерної освіти7 На ці та інші запитання шукала відповіді Лариса Юда, голова Чернігівської ГО «Центр гендерних ініціатив». Лариса Анатоліївна керує науковою проблемною групою з дослідження історії жіночого руху на Чернігівщині у ННІ історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського, тому не з чуток знає про проблеми тендерного виховання в сучасному суспільстві | en_US |
dc.publisher | Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів | en_US |
dc.subject | гендерне виховання | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | гендерне виховання у школі | en_US |
dc.title | Гендерне виховання в сучасній школі: що, як і навіщо | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гендерне виховання в сучасній школі що, як і навіщо.pdf | 76.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.