Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T14:54:58Z-
dc.date.available2020-04-08T14:54:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Гендерне виховання в сучасній школі: що, як і навіщо // Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів, 2017. – № 6 (138). – С.6–9.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2113-
dc.description.abstractЧому гендерне виховання учнів є нині надзвичайно важливим у навчальному просторі? Які тендерні стереотипи існують у школі та які засоби, прийоми й методи виховання допоможуть педагогу подолати дискримінацію в тендерному питанні й реалізувати процес гендерної освіти7 На ці та інші запитання шукала відповіді Лариса Юда, голова Чернігівської ГО «Центр гендерних ініціатив». Лариса Анатоліївна керує науковою проблемною групою з дослідження історії жіночого руху на Чернігівщині у ННІ історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського, тому не з чуток знає про проблеми тендерного виховання в сучасному суспільствіen_US
dc.publisherШкола. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладівen_US
dc.subjectгендерне вихованняen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectгендерне виховання у школіen_US
dc.titleГендерне виховання в сучасній школі: що, як і навіщоen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гендерне виховання в сучасній школі що, як і навіщо.pdf76.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.