Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2113
Назва: | Гендерне виховання в сучасній школі: що, як і навіщо |
Автори: | Юда, Лариса Анатоліївна |
Ключові слова: | гендерне виховання учні гендерне виховання у школі |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів |
Бібліографічний опис: | Юда Л. А. Гендерне виховання в сучасній школі: що, як і навіщо // Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів, 2017. – № 6 (138). – С.6–9. |
Короткий огляд (реферат): | Чому гендерне виховання учнів є нині надзвичайно важливим у навчальному просторі? Які тендерні стереотипи існують у школі та які засоби, прийоми й методи виховання допоможуть педагогу подолати дискримінацію в тендерному питанні й реалізувати процес гендерної освіти7 На ці та інші запитання шукала відповіді Лариса Юда, голова Чернігівської ГО «Центр гендерних ініціатив». Лариса Анатоліївна керує науковою проблемною групою з дослідження історії жіночого руху на Чернігівщині у ННІ історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського, тому не з чуток знає про проблеми тендерного виховання в сучасному суспільстві |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2113 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гендерне виховання в сучасній школі що, як і навіщо.pdf | 76.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.