Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T14:16:57Z-
dc.date.available2020-04-08T14:16:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Кращі практики гендерної освіти в країнах Євросоюзу // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка / Серія: історичні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2017. - Вип. 145. – С. 86–90.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2112-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості гендерної освіти в країнах Євросоюзу. Наведені приклади гендерних стратегій і запровадження гендерного компонента в освітній простір Німеччини, Швеції, Польщі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectгендерна освітаen_US
dc.subjectгендерні практикиen_US
dc.subjectстратегія гендерної рівностіen_US
dc.subjectгендерний мейнстримінгen_US
dc.titleКращі практики гендерної освіти в країнах Євросоюзуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21. Юда Кращі практики 2017 (1).pdf147.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.