Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2105
Назва: Проблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освіти
Автори: Юда, Лариса Анатоліївна
Ключові слова: вчитель
гендер
ґендерна освіта
ґендерні підходи
гендерна компетентність
гендерна чутливість
післядипломна педагогічна освіта
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Юда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 158–161.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність впровадження гендерного компоненту в систему педагогічної освіти як невід’ємної складової євроінтеграційних процесів в Україні, аналізуються проблеми впровадження ґендерних підходів у систему післядипломної педагогічної освіти. Автор виокремлює складові формування гендерної компетентності та гендерної чутливості педагогів та обґрунтовує умови інтеграції гендерних підходів у систему післядипломної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2105
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.