Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2075
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-08T09:17:00Z | - |
dc.date.available | 2020-04-08T09:17:00Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Міненок А.О. Психологічна складова саморозвитку особистості як умова розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2015. С. 213-216 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2075 | - |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз психологічних моделей розвитку особистості. Розглянуто зміст професійних цінностей, які освоює вчитель у процесі професійного саморозвитку; психологічні механізми професійного саморозвитку вчителя: рефлексія, установка, самооцінка; найважливіші чинники саморозвитку. Психологічна складова саморозвитку розглядається як важливий і необхідний базис для формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя початової школи. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.subject | психологічна модель | en_US |
dc.subject | педагогічна майстерність | en_US |
dc.title | Психологічна складова саморозвитку особистості як умова розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічна складова саморозвитку особистості як умова розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя.pdf | 451.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.