Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T09:17:00Z-
dc.date.available2020-04-08T09:17:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіненок А.О. Психологічна складова саморозвитку особистості як умова розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2015. С. 213-216en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2075-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз психологічних моделей розвитку особистості. Розглянуто зміст професійних цінностей, які освоює вчитель у процесі професійного саморозвитку; психологічні механізми професійного саморозвитку вчителя: рефлексія, установка, самооцінка; найважливіші чинники саморозвитку. Психологічна складова саморозвитку розглядається як важливий і необхідний базис для формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя початової школи.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectпсихологічна модельen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.titleПсихологічна складова саморозвитку особистості як умова розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.