Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-07T19:40:56Z-
dc.date.available2020-04-07T19:40:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіненок А.О. Розвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школи. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. Вип. 25(35) / ред. кол. : Н.В. Гузій (відп. ред.). Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. С. 105-109.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2063-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розвитку самостійності у студента, що реалізується в системі особистісноорієнтованого підходу та заснована на базовій моделі трьох складових: "мотивація – осмислення – розмірковування", яка формує в нього навички роботи з отриманою інформацією і спрямована на пробудження творчої активності. Усі ключові напрямки поліфункціональної моделі навчання складають єдиний ланцюг між світоглядним, моральним, естетичним, що розвиває елементами, які і є гарантом системи освіти в питаннях самостійності студента.en_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectсаморозвитокen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectіндивідуальний досвідen_US
dc.titleРозвиток самостійності студента як умова професійно-творчого самовдосконалення майбутнього учителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.