Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-07T17:48:06Z-
dc.date.available2020-04-07T17:48:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Педагогічна практика з Українознавства: навчально-методичний посібник. Чернігів: ЧНПУ, 2011. 48 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2051-
dc.description.abstractУкраїнська національна школа твориться на основі стратегічних завдань оновлення освіти, визначених Державною національною програмою „Освіта. (Україна – ХХІ століття)” та Концепцією національної системи освіти. Провідну роль у вирішенні проблеми демократизації, гуманізації, відкритості, інтегративності, переходу освіти з ідеологічних структур у простір культури, науки, духовності відіграє українознавство. Українознавство в школі – це виховна навчально-інтегративна система, спрямована на вироблення в учнів гуманістичних життєвих принципів, їх знання і розуміння початків та етапів, рушійних сил розвитку України, організацію дослідження подальшого поступу української людини, нації, держави як природних та історичних феноменів, світового українства, є основою національно-державної школи.en_US
dc.publisherНУЧК імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінтегративний курс "Українознавство"en_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectУкраїнознавствоen_US
dc.titleПедагогічна практика з Українознавстваen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (іст)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічна практика з Українознавства.pdf387.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.