Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-07T17:23:44Z-
dc.date.available2020-04-07T17:23:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Особливості методичної взаємодії викладачів ВНЗ із студентами-представниками покоління Y. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : тези Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 24-25 берез. 2017 р. Львів: ГО “Львівська педагогічна спільнота”, 2017. С. 35-39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2039-
dc.description.abstractОсвітні документи України зазначають, що мета вищої освіти і виховання XXI ст. полягає в розвитку професійно компетентного, ініціативного, творчого громадянина, наділеного почуттям обов’язку та відповідальності перед суспільством, здатного швидко адаптуватися до сучасного інформаційного суспільства. Підготовка інтелектуального, здатного до самоосвіти і саморозвитку спеціаліста, неможлива без врахування його індивідуальних особливостей. Наразі викладачі організовують навчально-виховний процес длястудентів-представників покоління Y, світорозуміння і світосприйняття яких все більше дистанціюється від світогляду професорсько -викладацького складу.en_US
dc.subjectпокоління Yen_US
dc.titleОсобливості методичної взаємодії викладачів ВНЗ із студентами-представниками покоління Yen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.