Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяховець, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-07T17:17:23Z-
dc.date.available2020-04-07T17:17:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛяховець Л.О. Оцінка роботи викладачів як показник забезпечення якості вищої освіти. Сьомі Сіверянські читання: матеріли Всеукраїнської наукової конференції (14 грудня 2016 р.) / відп. ред. Т.С. Панченко. Чернігів: Десна Поліграф, 2016. С. 96-101.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2036-
dc.description.abstractПриєднання України до Болонського процесу актуалізувало питання про забезпечення конкурентоспроможності національної системи вищої освіти на міжнародному рівні та про необхідність подальшого її реформування. Вирішення пріоритетних завдань української освіти потребує наявності висококваліфікованих педагогів, здатних до якісного викладання навчальних дисциплін. Отже, діагностика педагогічної компетентності професорсько-викладацького складу та визначення ефективності його діяльності стає пріоритетним завданням формування іміджу сучасного ВНЗ на ринку освітніх послуг.en_US
dc.subjectвисококваліфіковані педагогиen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectоцінка роботиen_US
dc.titleОцінка роботи викладачів як показник забезпечення якості вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.