Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorУшакова, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-07T15:59:47Z-
dc.date.available2020-04-07T15:59:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтеченко Т.О., Ушакова Л.І. Міжкультурна свідомість як результат формування полікультурної мовної особистості майбутніх учителів іноземних мов. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / голов. ред А.А. Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2019. С. 82 – 94.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2019-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду проблеми міжкультурної свідомості, яка є результатом формування полікультурної мовної особистості в іншомовній освіті. Мета статті полягає у розкритті сутності звʼязку міжкультурної свідомості та полікультурної мовної особистості майбутніх учителів іноземних мов; у наданні визначень поняттям «свідомість», «полікультурна свідомість»; у дослідженні процесу її формування на заняттях з іноземних мов та виокремленні відповідних етапів. Результати проведеного дослідження дають можливість зробити висновок, що формування міжкультурної свідомості полягає в усвідомленні мови й культури та трансформації мислення по відношенню до іншої мови як феномену іншої культури.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журналen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectполікультурна особистістьen_US
dc.subjectміжкультурна свідомістьen_US
dc.subjectміжкультурна комунікаціяen_US
dc.titleМіжкультурна свідомість як результат формування полікультурної мовної особистості майбутніх учителів іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.