Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2010
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кійко, Тетяна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Воскобойнікова, Галина Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-07T15:02:16Z | - |
dc.date.available | 2020-04-07T15:02:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кійко Т. Б., Міненок А. О., Воскобойнікова Г. Л. Аналіз педагогічного досвіду соціального партнерства освітніх і медичних закладів для індивідуального здоров'язбереження дітей шкільного віку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 136. C. 104-108. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2010 | - |
dc.description.abstract | В статті висвітлено педагогічний досвід соціального партнерства освітніх і медичних закладів у здоров’язбереженні дітей шкільного віку, становлення та розвитку медико-біологічної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Розкрито наукові погляди та ідеї вчених, медиків і педагогів ХІХ – ХХ ст. щодо необхідності медико-біологічної підготовки вчителя для здоров’язбереження дітей шкільного віку, які знайшли своє відображення у змісті й організаційній структурі педагогічної освіти. Обґрунтовано й визначено, що соціальне партнерство освітніх і медичних закладів у здоров’язберігаючій педагогічній діяльності забезпечує успішну реалізацію здоров’яформувальних та здоров’язбережувальних освітніх й соціальних програм формування здорового підростаючого покоління, педагогічної майстерності і творчості сучасного вчителя у реалізації превентивно-санологічної компетенції, як складової професійної педагогічної діяльності. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | індивідуальне здоров’я | en_US |
dc.subject | здоров’язбереження | en_US |
dc.subject | педагогічний досвід | en_US |
dc.subject | медико-біологічна підготовка у вищих педагогічних навчальних закладах | en_US |
dc.subject | соціальне партнерство освітніх і медичних закладів | en_US |
dc.title | Аналіз педагогічного досвіду соціального партнерства освітніх і медичних закладів для індивідуального здоров'язбереження дітей шкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернігів 2016.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.