Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorУшакова, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-07T14:20:35Z-
dc.date.available2020-04-07T14:20:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСтеченко Т.О., Ушакова Л.І. Зміст і структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету : зб. наук. пр. Бердянськ: БДПУ, 2016. Вип. 2. С.195 – 200.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2004-
dc.description.abstractДосліджується сутність лінгвокультурологічної компетентності майбутнього вчителя-користувача іноземними мовами, який євторинною мовною особистістю. Визначається зміст і структура лінгвокультурологічної компетентності вторинної мовної особистості як одного з аспектів лінгвокультурологічної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов.en_US
dc.publisherБердянськ: БДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectлінгвокультурологічна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній вчитель іноземних мовen_US
dc.subjectмовна особистістьen_US
dc.subjectвторинна мовна особистістьen_US
dc.titleЗміст і структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.