Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorУшакова, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-07T14:11:28Z-
dc.date.available2020-04-07T14:11:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтеченко Т.А., Ушакова Л.И. Мультилингвизм в системе профессионального образования будущого учителя иностранных языков. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А.А.Сбруєва. Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2015. №2 (46). С. 403-411.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2000-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність європейської плюрилінгвальної міжкультурної освіти та досліджено можливості її використання у вищій школі України насамперед у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Європейська мовна освіта передбачає залучення в систему навчання всіх мов, якими володіє учень / студент, зокрема регіональні мови, мови національних меншин і мігрантів, мови освіти та іноземні мови. Мультилінгвізм в Україні є якісною передумовою для використання ідей плюрилінгвальної полікультурної освіти в системі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журналen_US
dc.subjectмультилінгвізмen_US
dc.subjectплюрилінгвізмen_US
dc.subjectмайбутній учитель іноземних мовen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.titleМультилингвизм в системе профессионального образования будущого учителя иностранных языковen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.