Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-07T08:30:53Z-
dc.date.available2020-04-07T08:30:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Інформаційно-комп’ютерні технології у системі підготовки майбутніх учителів професійної освіти. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2013. Ч. 3. С. 230-236.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1967-
dc.description.abstractУ статті розглядаються система підготовки майбутніх учителів до використання інформаційних технологій у професійній діяльності та методи організації навчально-пізнавальної діяльності в умовах комп’ютеризації суспільства. Доведено, що проблемні ситуацій в педагогічному процесі є одним зі способів актуалізації суб’єктної позиції особистості майбутнього вчителя під час формування в нього готовності до використання ІКТ у професійній діяльності. Обґрунтовано процес суб'єктного перетворення особистості майбутнього вчителя професійної підготовки, який розглядається на різних етапах формування готовності студента до використання ІКТ у майбутній професійній діяльності.en_US
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectінтелектуальна й соціальна активністьen_US
dc.subjectінформаційна компетенціяen_US
dc.titleІнформаційно-комп’ютерні технології у системі підготовки майбутніх учителів професійної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.